company logo

יחסי ציבור לצמח

ליגלייז בתקשורת

מדיה ותקשורת

כעת לאחר שהפקנו לקחים, פרסנו מערך פעילות רחב ובשנת 2021 אף הקמנו עמותה לביסוס פעילותנו גם בפן הפורמאלי, אנחנו מוכנים לצמוח בקצב שאפילו הקנאביס לא יכול לנו. המעורבות והיכולות שלכם לקישור עם אנשי מפתח בקהילה והתעשייה ישפיעו רבות כמה יכירו ביתרונותיו הרבים של צמח הקנאביס ובפועלנו כעמותה, כדי לקבל לגיטימציה בפני הפוליטיקאים והציבור הרחב ולהשפיע על שינוי החוק והתקנות המגבילות את חיי האזרח.

את תנועת ליגלייז התחלנו כשני סטודנטים, התנסינו, טעינו ושוב טעינו, חידדנו מסרים ויעדים, פרסמנו איפה שיכולנו כדי למשוך קשב ציבורי ופוליטי כדי לשנות את המצב ולהשפיע לטובה על מיליוני אזרחים ישראלים.

מוזמנים לצפות בעמוד זה בפרסומים על ליגלייז מערוצי התקשורת השונים שסיקרו על פעילות העמותה וחבריה עד היום.


אני מטופל ברגע שהחלטתי

שואפים לאיזון

זהו דיון פילוסופי על האם אני מטופל.ת ברגע שהחלטתי על כך? גם למדע ולרפואה יש את הקצב שלהן להתפתח ולאשר נתיבים פורצי דרך ועל אחת כמה כשאין אינטרס כלכלי מובהק כמו זה של חברות התרופות, רק כי אי אפשר לרשום פטנט על קנאביס, זה פטנט של אמא טבע שאותו אנו מאמצים בברכה וזה גם האתגר כי ההסברה היא עלינו, אל מול גורמי כוח חזקים בעלי אינטרסים צרים המרפדים עצמם בלוביסטים ותקשורת איתנה כדי לחלחל מסריהם, אנחנו נגיד דעותינו גם בתקשורת, עד שישחררו את הצמח.

לאחר פרופגנדה כנגד צמח הקנאביס וצרכניו עוד במאה הקודמת בארה"ב ועדיין בימינו אנו במדינת ישראל, עלינו ליצור איזון באמצעות הסברה נאותה של דרכי השימוש והמשתנים בצריכה, לשם כך עלינו להגיע למיינסטרים, שכל בית בישראל שיש בו חולה ממחלה כלשהי יידע ויקבל נגישות לקנאביס כקו טיפול ראשון ולא אחרון כפי שמתקיים כיום.

כתבות בתחום הקנאביס
קצת על פעילות העמותה וחבריה בתקשורת
cover
ראיון עם תום רזil24NEWS
cover
אופיר שיקרקהדיון וועדה בכנסת
cover
כותרת ראשיתאצל אברי גלעד
cover
אופיר שיקרקהדיון וועדה בכנסת
cover
כאן משתפיםגיהנום בדרך למרשם
cover
רני הישראליותהשוואה בין המדינות
רוצה לעזור לנו במימון ולתרום לפיתוח נושא התקשורת ויחסי הציבור של העמותה כדי שישמעו יותר על קנאביס ותועלותיו הרבות בערוצי החדשות השונים? לחצו כאן

עזרה באיתור מידע מקוון

אנחנו תמיד רוצים להרחיב את היריעה ולשלב עוד תותחים ותותחיות שיעזרו לנו לדחוף. המידע חשוף לחברים ועוקבים ללא סינון ומגמתיות הנתפשת בכלי תקשורת רבים, אנחנו נעביר את המידע שאנחנו נחשפים אליו בצורה מהימנה ובלתי מתפשרת, ממלכתית ושקופה ולשם כך WEED NEED YOU

עקבו, שתפו, תפעלו איתנו 😉

פינת הפודקאסט שלנו

רשמו ביקורת בעמוד הפייסבוק שלנו עם ⭐⭐⭐⭐⭐

וגם אתם תופיעו פה כחלק מאיתנו! תכתבו כמה מילים על תמיכתכם בלגליזציה, איך קנאביס עוזר לכם או לסובבים אתכם.

נותנים בראש ברשת החברתית

יש בך אהבה לקנאביס? 💚

קהיליגלייז

הצטרפו אלינו לקהילה

© זכויות יוצרים 2022. כל הזכויות שמורות לעמותת ליגלייז lglz.org.il | בניית אתרים Zohar Development