company logo

הטבע שולט – סופר תרופה

דף הבית » הטבע שולט – סופר תרופה

קנאביס, פטריות, דבורים ושאר ירקות

סביר שרוב מוחלט מגולשי האתר וקוראי מאמר זה, תומכים בלגליזציה של קנאביס

כולנו יודעים שהצמח המופלא בעל יכולות סגולה המסוגלת לרפא ולהבריא ממצבים בריאותיים קשים ומסבוכים במאות מחלות שונות שבחלקן אף אין טיפול קונבנציונלי המאפשר מענה לבעיה הבריאותית ממנה סובלים.

מה שחלקכם יתכן ולא מכיר זה שקנאביס הוא לא היחיד בממלכת הצומח והחי בעל תכונות פלאיות שכאלה,

בטבע ישנו מגוון אדיר של תהליכים ויצורים קסומים השומרים על קיום המערכת האקולוגית כפי שאנו מכירים אותה (ולא נכיר בעוד שנים אחדות אם מגמת המשבר האקלימי תימשך כפי שצפויה כעת).

חשוב להדגיש שדווקא בפתרונות הטבעיים שעלותם מזערית ויעילותם מתעלה על כל דמיון, האינטרס הכלכלי לקדם מחקרים הינו מוגבל מאוד מכיוון ואי אפשר לרשום פטנט על יצור חי או צמח שצומח מהאדמה, אולי על זן ספציפי שפיתחו במיוחד כבר ניתן לתבוע בעלות אך האינטרס הציבורי אינו בא לידי ביטוי כי כמו שחברות התרופות מונעות מקנאביס להיכנס לסל התרופות ולשימוש נרחב ברוב המדינות, כי המהלך יכחיד את השימוש בעד עשרות תרופות סינטטיות שעליהן אותן החברות כן יכולות להרוויח על חשבון בריאות הציבור.

החשיבות בקידום המודעות לאלטרנטיבות טבעיות לתרופות יצילו אותנו ממגפת האופיאטים אותה ארה"ב חווה כבר במשך תקופה ארוכה ובצורה עצימה ביותר בעוד שבישראל מנסים לטאטא ולהשקיט את מימדי התופעה כדי שההד הציבורי ישמר סביב הקורונה ולא סביב הבעיות האמיתיות של שחיתות, אינטרסים צרים וכלכלה פרטית על חשבון בריאות כולנו.

אז נכון, קנאביס הוא פלא! אבל הוא לא היחיד שיכול להטיב ולשפר את אורח חיינו פלאים!

תזונה נכונה ומותאמת כמו ההימנעות ממנה (צום) היא חשובה ומהווה נדבך משמעותי לחיים בריאים, עשירים ומגוונים לצד יכולות תרפויטיות מרחיקות לכת בלווי נכון בהתאם למצב הרפואי והנפשי.

ידעת שישנן מעל 100,000 מיני פטריות? לא הזייה, פטריות "רגילות" ומעריכים שיש מגוון גדול יותר שטרם נגלה. אבל מה פטריות בכלל יכולות לתרום לנו? זה אחלה לתבלון בסלט או ברוטב לספגטי אבל מפה ועד לרפא סרטן? כן! יש מעל ל-100 מיני פטריות הידועים כי תורמים להחלמה מסרטן, שלא לדבר על מאות מחלות שונות שהפטריות התמימות לכאורה מסוגלות לקחת חלק אקטיבי בתהליך הריפוי.

בתחם פטריות פסילוסיבין הבעלות השפעה פסיכו-אקטיבית ואף הזיות,

כיום נפוצה מאוד שיטת הטיפול של micro-dozing (שימוש מזערי), הרעיון הוא בעצם לא להגיע למידת פעילות כזו שתעורר הזיות אלא שואפים להשפעה ממותנת וכזו שתוכל לסייע בטיפול משמעותי לדיכאון, פוסט טראומה ומחלות שונות ומגוונות.

שיטת ה-micro dozing קיבלה הכרה ולגיטימיות בעולם הרפואי בשנים האחרונות וננקטים גם טיפולים עם סמים פסיכואקטיביים נוספים כדוגמת קטמין, LSD, MDMA ועוד.

אם אתם לא מגיעים מעולם הרפואה אולי לא תכירו את תהליכי האישורים של מחקרים המתבצעים בכפיפות ל-FDA כדי לאשר שימוש בתרופות חדשות וזה לגמרי בסדר, אך עבור המדע מידת החשיבות של מיצוי המבדקים הינה קריטית, קודם בוחנים את התרופה בהשוואה למתן פלציבו ואז ממשיכים לבחינה בקנה מידה גדול יותר.

וכהערת אגב, כל תהליך ההתגייסות ובכלל התהליך המזורז לאישור חיסוני הקורונה היה מעורר התפאלות אך באותה עצירת נשימה גם העלה תהיות אתיות בעניין תקינות התנהלות המוסדות הרפואיים בארה"ב ובמדינות העולם אך בעוד עולם הרפואה הקונבנציונלי מחייב לעבור תהליכים ארוכים ויקרים כדי להטמיע תרופה כלשהי לשימוש בקרב הציבור, לנו יש את היכולת לחלוק במידע ולשתפו באמצעות האינטרנט כך שבעלי האינטרסים הצרים וחברות התרופות בפרט לא יתוו את בריאותנו באמצעות תרופותיהם.

 עולם החי גם הוא שופע בהזדמנויות, עולמן של הדבורים מרתק לא פחות

מכירים את המשפט 'לא מדובשו ולא מעוקצו'? אז נשים רגע את הדבש בצד ונדבר רגע על עוקץ הדבורה! 

הדבורים אחראיות להאבקתם של יותר מ-¾ הפירות וירקות בעולם, הפעילות שלהן קריטית להמשך קיום כל הטבע בכדוה"א וכבר מעל לעשור ישנה סוגיה נוספת של היכחדות הדבורים, בעיקר בגלל טפיל שנקרא וורואה. 

יש להסתכל על הכוורת כמכלול ועל הדבורים כתאי דם המתחזקים את הגוף ושומרים על טמפ' אחידה וגם מפני גורמים זרים ועוינים, ברגע שדבורה עוקצת היא מקפחת חייה כדי להציל את הכוורת ולשמור על המלכה ללא פגע.

בכוורת ממוצעת יש בין 20,000 דבורים ל-80,000 ולעתים אף יותר.

ברגע שניקח כמה דבורים מן הכוורת, פעילותה לא תפגע ואף תאפשר התחדשות של ולדות ופועלות חדשות לתפעול השוטף של הכוורת.

אבל למה שבכלל נרצה לקחת דבורים מהכוורת?

אז ככה, ישנה שיטת טיפול עתיקת יומין הנקראת 'אפיתרפיה' הנעשה בה שימוש כבר אלפי שנים בקרב בני האדם בדומה לקנאביס, ארס הדבורה המופרש בעת העקיצה, בעל סגולות ריפוי עוצמתיות ביותר ומסוגל לטפל בדלקת מפרקים, טרשת נפוצה כמו גם במאות מחלות שונות וכן, בינהן אפילו סרטן ואף קורונה! מה שלא מספרים לכם בחדשות זה שהדבוראים הסינים שנעקצו ע"י דבורים בשגרת עבודתם, בעצם היו בעלי חסינות טבעית להידבקות במחלה כשכולם היו מסוגרים וחולים.

הקהילה הרוסית עוד מכירה וזוכרת את שיטת הטיפול באפיתרפיה, ואם משלבים את הטיפול יחד עם שיטת הדיקור הסיני שהעקיצות יתרחשו בנקודות המרידיאנים, הטיפול אף מועצם עוד יותר.

חשוב לדעת לפני תחילת הטיפול שאינכם אלרגים לדבורים(!) ובכך מומלץ בתוקף לעשות זאת במסגרת טיפול וליווי מתמשך, זו אינה החוויה הכי נעימה אך לעומת הסבל והחולי שנמנע, אין ספק שזוהי צורת טיפול שתפרק לחברות התרופות את הברכיים ברגע שתיושם בצורה רוחבית ושהשיטות האלטרנטיביות יקבלו לגיטימציה משמעותית יותר בקרב בית המרקחת והציבור.

שורה תחתונה, החברות לא יספרו לכם מה שיגרום להן להפסיד מכירות גם אם זה על חשבונכם,

אם אינכם בקו הבריאות אנחנו מזמינים אתכם לפתוח את התודעה ולהתנסות בשיטות טבעיות ואלטרנטיביות שאינן פולשניות או שפוגעות בטווח הארוך אלא ממש להיפך, מעניקות תקווה בחזרה לשגרה ללא מגבלות או כאבים.

מעניין אותך לדעת עוד על הקשר בין דבורים לקנאביס? 

בקרוב נפרסם כתבה מקיפה בנושא

רוצים ליצור תכנים לעמותה? צרו קשר

© זכויות יוצרים 2022. כל הזכויות שמורות לעמותת ליגלייז lglz.org.il | בניית אתרים Zohar Development