company logo

התעשייה מתחילה לתמוך בקידום לגליזציה

דף הבית » התעשייה מתחילה לתמוך בקידום לגליזציה

במשך תקופה ארוכה אנחנו מחזרים אחר ספקיות הקנאביס הרפואי במטרה לייצר שיתוף פעולה ארוך טווח כי אנחנו רואים בהן שותפות ללגליזציה וכמרוויחות מהמהלך, שיתרמו כדי לגרום לו לקרות ובכך לאפשר לנו כעמותה, היכולת לדאוג לממש את רצון וטובת הציבור ולהסדיר את השוק לאלתר.

עבור מטופלים ותיקים חברת בול פארמה יתכן ומסומנת ככזו שפעלה בעבר באופן לקוי ורשלני אך השקיפות היא אבן יסוד עבורנו בעמותה ואנחנו מאמינים ששינוי מתאפשר רק מבפנים, כך שהתעלמות מהבעיה לא תפתור אותה ודרך פעילות משותפת נוכל לשנות ולהחיל שקיפות שכל כך מתבקשת, מצד כל העוסקים במלאכה. 

יתרה מכך, כל ההנהלה בחברה התחלפה לגמרי אז החלטנו לתת הזדמנות ולא לפסול אותם על הצרות שקודמיהם יצרו בשוק, כמו גם מתן האפשרות לחברות הנוספות להצטרף, כל עוד הן תומכות בפועלנו ולא פוסלות אותנו ואת שאיפותינו וכך נוכל לעודד קידום מהלכים פנימיים וחיצוניים ושינויים עמוקים ביחד אל מול הרגולציה, כעמותה וכשותפים לדרך למען שינוי החוק.

גם לגליזציה לא הייתה ועודנה, בתהליך להיכנס לקונצנזוס בקרב הציבור והתעשייה, רבים התנגדו לתמוך בשינוי המתבקש וישנם כאלה שעדיין בטוחים בצדקת דרכם שאין לאפשר שימוש בקנאביס לציבור הרחב אלא רק למי שהיק"ר מתווה בשיטת הרשיונות הכושלת הקיימת כיום..

לעומת כל החברות הרבות שיצרנו איתן קשר, חברת BOL הרימה את הכפפה הירוקה והחליטה להניע מהלך הסברה משותף בבתי המרקחת שגם בתקווה יעורר השראה אצל ספקיות הקנאביס האחרות וירתמו גם הן לחזק את ידינו, וגם העמותה תקבל 5% מהכנסות סדרות הזנים 'elements' ו-'אדם וחוה' לתקופת הרבעון האחרון של 2022 לטובת חיזוק והצמחת פועלנו בהמשך.

מהות הקמפיין – הסברה על יתרונות הלגליזציה ועל החשיבות של המעבר לשיטת מרשמים בפרט, על היותו חיוני לכל הציבור הישראלי המעוניין לקבל טיפול בקנאביס ובעצם להחליף את שיטת ניפוק רשיונות הקנאביס הרפואי המצויים כיום לצורה בה כל רופא מומחה, יוכל לנפק קנאביס עבור תחום עיסוקו ובכך מכ-115K מטופלים שיש כיום, תהיה קפיצה של כמעט פי 10 ויתכן ואף יותר של אזרחים שיזכו לשיפור בבריאותם בזכות הנגישות לצמח, הדבר תלוי גם בהסברה שנעשה לרופאים המומחים שיוכלו להעניק את הטיפול המסור והאיכותי ביותר שניתן.

להרגעת המודאגים, ההסכם שנחתם בין הצדדים לא מקנה אפשרות להפריש את כספי התרומות שיתקבלו לטובת שכר עבור חברי העמותה כך שאנחנו עדיין מתנדבים לחלוטין וכל הסכום שיצטבר ויועבר לחשבון העמותה, יושמש אך ורק לטובת הגברת המודעות, החשיפה ופעילות עבור המטרות הציבוריות שנקבעו ולא כדי לממן את כיסם של חברי העמותה כך שכל חשש מניגוד אינטרסים או שימון המערכת בעבור שתיקתנו לא מחזיק מים ואנחנו נמשיך להילחם עבור שקיפות ואמפתיה כלפי הציבור, מהפוליטיקאים כמו גם מכל בעלי העניין בתעשייה ובמגזר הציבורי.

 זה הזמן בו אנו יוצקים תשתית חזקה להמשך הדרך כדי שנוכל להדהד את יתרונות הלגליזציה בכל בית בישראל ולכל אדם הזקוק לו ונחל את השינוי בכנסת ומחוצה לה, אצל כל נותני השירות הציבוריים ובתי המרקחת,
הצטרפו למועדון החדש שהקמנו – ללא עלות!

© זכויות יוצרים 2022. כל הזכויות שמורות לעמותת ליגלייז lglz.org.il | בניית אתרים Zohar Development