company logo

גריינדר – מקססת עשב

דף הבית » גריינדר – מקססת עשב

טחינת עשבים היא אינה דבר חדש בעולם רפואת הצמחים והבישול אך ברגע שהכירו בסגולות פרח הקנאביס בעולם המודרני, כל הגישה הזאת של טחינה בטרם הצריכה של קנאביס השתנתה.

הכירו את הכלי שהולך קבוע עם כל צרכן – המקססה או בשמה העממי 'גריינדר'. 

למטחנת העשבים בעקרון יש שימוש אחד עיקרי, המטרה היא לפרק את הצמח לחתיכות קטנות מבלי לפגוע בצורה אגרסיבית בצילקיות (טריכומות) שגודלות על הצמח ובתוכן נמצאים כל הרכיבים הרפואיים המטיבים עם הצרכן. 

בעבר השתמשו באמצעות הידיים בפירוק התפרחת אך פרקטיקה זו התגלתה כבזבזנית של חומר פעיל רב הנשאר דבוק על האצבעות במקום להיות בקססה ואף טומנת בחובה את האפשרות של צריכת חומרים מזהמים. מתוך רצון ומחשבה עמוקה על הנגשת  השיטה לאנשים רבים ככל הניתן ושמירה על איכות הצמח וההיגיינה במהלך הפירוק, הומצאה המקססה.   

הגריינדר מגיע במגוון רב של גוונים, עיצובים וגדלים וכל זאת במטרה לשפר את חווית המשתמש ככל הניתן. ישנן מטחנות חד פעמיות וישנן מטחנות רב שימושיות עם עוד פעולות מעבר לקיסוס.

ישנם גריינדרים רבים שנועדו לניפוי בלוטות השרף (חשיש) מהצמח ובכך ניתן לקבל שני רבדים  של השפעה במקום אחד, כך ניתן גם לשמר את החומרים הפעילים לאורך הזמן. 

ישנן מקססות המיועדות לאכסון בנוסף לטחינה, ישנן מקססות אוטומטיות לעצלנים ובעלי מוגבלות, ישנן מקססות המנגנות מוזיקה וישנם אפילו גריינדרים המגלגלים את הג'ויינט בעצמם. הכל בשביל לשפר את החוויה שלך. 

את מטחנת העשבים ניתן למצוא במגוון מחירים, מכמה שקלים בודדים עד למאות דולרים, בכל הצורות והגדלים, ברחבי הארץ בחנויות ייעודיות כמו בתי מרקחת וקיוסקים והוא ללא ספק הכלי הכי חשוב בארסנל של כל צרכן הקנאביס כך שכדאי מאוד לחשוב טוב טוב לאיזו מטרה רוצים אותו לפני שרוכשים אחד. 

רוצים ליצור תכנים לעמותה? צרו קשר

קיסוס נעים!

© זכויות יוצרים 2022. כל הזכויות שמורות לעמותת ליגלייז lglz.org.il | בניית אתרים Zohar Development